Vardagar och fredagsmys

JAG HAR BARA VARIT I NORGE EN GÅNG

Kategori: Allmänt

Appropå att det är deras nationaldag idag liksom. Jag har bara varit där en gång. Då hade jag och Christian precis blivit tillsammans och det var Nordiska Mästerskap i gymnastik. Det var i en stad som heter Kristiansand eller något i den stilen, vi fick se insidan på hotellet och en gympasal men det var en jättefin stad fick jag höra av andra som varit där tidigare... Som vanligt med alla gymparesor man har varit på.
 

Det lustiga är att det enda jag minns är att Christian satt längst bak i bussen och sov på vägen hem, ni vet med ett sådant skönt bakhäng på huvudet så att nacken så dubbelt så bred ut och han snarkade ganska så högt. Vi hade varit på bankett dagen innan så han var visserligen inte den enda som var lite trött men han var lätt den som såg roligast ut och många var det som skrattade åt honom där han satt. 


Så det är så jag minns Norge, min nya kille i en mycket lustig position, snarkandes genom halva Norge.... Jag hade tänkt rita en teckning på hur detta ser ut men jag sitter på ett möte så det känns lite olämpligt att börja rita...


Christian, vi måste för övrigt åka till Norge så jag kan få ett nytt sätt att minnas det på...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: