Vardagar och fredagsmys

JAG SVÄR ATT DET ÄR HAN!

Kategori: Allmänt



Ja, jag har ju faktiskt bildbevis på att jag såg Måns Zelmerlöv igår. Det är ju tydligt att det är han liksom. Ingen kan tvivla efter att ha sett denna bild! Han sjöng för övrigt "Sverige", ni vet Kent-låten, så sjukt bra!


Igår var jag på ett event som nätverket 4good anordnade, "The power of Joy". Det var på Rival på Sööööööder och jag var där tillsammans med fina kollegor. Oj vad mycket skratt det bidde. Särskillt åt underbara Karin Adelsköld, vilken kvinna! 
Hon var en av 3 föreläsare och så Måns Z förståss. Per Holknekt som startade OddMolly och Trine Grönlund som är entreprenör var de andra. Båda dessa två var riktigt fascinerande människor. Jag önskar att jag hade det drivet som de har. WOW! Då skulle jag typ äga hela universum nu. Eller kanske inte riktigt...


Per Holknekt berättade att han var flygrädd liksom jag. Han löste det genom att skaffa flygcert så att han kan allt om flygplan. Coolt! Men jag vill inte skaffa flygcert...


Nu ska jag återgå till jobbet. Fullt ös medvetslös!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: