Vardagar och fredagsmys

LÄGTAN TILLBAKA

Kategori: Allmänt



Åh vad jag längtar tillbaka! Att bara ta dagen som den kommer och att inte behöva fatta stora beslut. En arbetsvecka har gått och den har minst sagt varit intensiv, utan att kunna gå in på några detaljer. Det har varit mycket huvudbry men nu har jag bestämt mig och det känns bra. Nu är det dessutom helg och jag kan leva som på Mallorca igen fast här hemma.


Lovis sover över hos en kompis ikväll så Leo har oss helt för sig själv. Just nu sitter han och Christian och leker med en översättningsapp på hans telefon. Det går i princip ut på att få till så många meningar som möjligt med bajs i sig, eller något i den stilen, och det fnissas hejvilt. Själv tyckte jag att det var kul i början men en kvart senare så tänker jag bara att det är bra att åtminstone en av oss är på Leos nivå...


I morgon ska vi på fest hos Maria som fyller 35. Det var hur länge sedan som helst så det ska bli kul att träffa henne och Tobbe igen! Barnvakt har vi dessutom. Det är ju lyxigt värre!


Nu ska chipsskålen fyllas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: