Vardagar och fredagsmys

MARINAN OCH JOGGING

Kategori: Allmänt



Den här helgen har flugit fram! Igår var vi på vår fina marina där de firade Jungfrusunds Dag med en massa aktiviteter för barnen. Mysigt! Vi kökade middag på restaurangen tillsammans med Emma, Fredrik, Jenny-Marie och Markus, ja och så alla kidsen förståss... Efter det hamnade vi hemma hos oss och drack lite drinkar. Mycket nice!


Idag hängde vi bara hemma sedan stack vi och kollade bil lite snabbt (vi kom 10 min innan de stängde). Eller rättare sagt. Christian kollade bil. Jag tycker inte att det där är så kul...


Sedan skulle jag åka och träna, jag hade dock missat att träningen var inställt (heja Johanna!). Det såg jag när jag kom fram. Jag åkte hem och tog en joggingtur istället. Nu är det ju inte många dagar kvar till jag ska springa Vårruset. Gaaahhh!!!!


Nej, nu åker chipspåsen upp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: