Vardagar och fredagsmys

LALALALALÖRDAG!

Kategori: Allmänt

Har inga bilder att bjuda på för jag bara är. Jag bara är här hemma. Helt och hållet ledig efter en slitig jobbvecka. Skönt och välförtjänt.


Jag körde ett träningspass tidigare och joggade runt vår vackra lilla ö och avslutade dessutom med ett kort pass med hemmastyrka. Så jag har dessutom förtjänat brownien som jag har tryckt i mig. Oerhört bra.


Igår efter jobbet mötte jag upp familjen i Kista. Vi tog ett varv med varsitt barn, tjejerna för sig och killarna för sig. Barnen köpte varsin leksak och ja, det gjorde ju Christian också för han köpte ett tv-spel. Själv köpte jag ett linne som jag kan ha att träna i. Har kommit igång riktigt bra med träningen så då tyckter jag att jag förtjänar lite nya träningskläder. Mina nya träningsskor är inte de bästa men jag vågar inte säga det till min bättre hälft, just för att han liksom är den bättre hälften, ekonomisk och duktig sådär. Christian det är inte att jag inte tycker att de är snygga de är bara inte jättesköna... Jag lovar!


Ikväll ska jag och Christian in till stan för att möta Michella och Johan och en massa annat trevligt folk. Ska blir supermysigt att träffa min fina Göteborska, saknar henne något så fruktansvärt! Vad var det för pucko som bestämde att Göteborg skulle ligga så långt ifrån Stockholm? 


Barnen ska i alla fall vara här hemma med min pappa. Snälla snälla pappa. Och du pappa, det kommer att gå jättebra med fjärrkontrollen. Christian har lovat att ge dig en lektion!


Nu ska jag göra lite granna nytta och vika delar av den enorma klädhögen. Mest för att hitta något vettigt att ha på mig ikväll faktiskt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: