Vardagar och fredagsmys

Nu längtar jag

Kategori: Allmänt

 
Allt vårt julpynt är slitet. Jag skulle egentligen vilja köpa en massa nytt. Men så ska jag ju få ett nytt hus. Då kan jag ju pynta där istället. Så det är ingen idé att köpa något nytt till detta hus utan jag får göra det bästa av befintligt. Det funkar det också. I helgen blev det lite julpynt utöver firandet av Leo. Hittade inget lagom stort fat att ställa mina adventsljus på så det fick bli våra små fat som hör till espressokopparna. Tycker att det blev ganska bra.Lovis fick fria händer att skapa en egen adventsljusstake och hon kör inte på principen less is more i alla fall...
 
Skeden har bara slumpmässigt hamnat där, den tillhör inte julpyntet ska tilläggas.
 
I övrigt känner jag mig rätt sliten just nu. Både mentalt och i kroppen. Jag tror att jag behöver lite julledigt! Det är inte långt kvar nu. Ska bli så mysigt och härligt. I helgen ska jag hänga med min underbara syster. Tänkte kanske baka lite. Jag vill ha en massa gott hemma när det är jul ju!
 
Nu ska jag röja undan lite här hemma och ta ledigt från jobb och allt på riktigt en stund för att börja med min inspirationsbok för nya huset. Det ska bli kul att sätta igång på riktigt. Hoppas att det får mig på lite bättre humör...
 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Du tar så fina kort, Johanna! Och båda adventsstakarna är jättefina!
    Kram Jenny

    2012-12-04 | 21:10:01
    Bloggadress: http://pyssel.kratos.se

Kommentera inlägget här: