Vardagar och fredagsmys

Mysmorgon

Kategori: Allmänt

Sitter och äter frukost med mina fina barn.

Christian har råkade ut för en liten olycka häromdagen och ramlat handlöst och slagit huvudet i en kruka så att han spräckte upp örat. Bara min älskling som kan lyckas med en sådan grej men nu ska jag inte strö salt i sår för jag tycker ju synd om honom så klart och så var det ju tur i oturen att örat tog den värsta smällen och inte tinningen. Det roligaste var Leos kommentar när jag berättade att pappa slagit sig så att det blödde massor. "Tur att han inte har blödarsjukan" säger Leo helt allvarligt. Lite svårt att hålla sig för skratt när det kommer sådana kommentarer.

Nu ska jag inviga min jobba hemma kopp fast jag inte ska jobba hemma idag. Känner mig wild och crazy idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: