Vardagar och fredagsmys

Sitter här med lite separationsångest

Kategori: Allmänt

I morgon åker min största älskling till Berlin med sina kompisar. Jättekul för honom och egentligen inte så farligt för mig. En helg går ju fort. Men efter allt som har hänt oss den senaste tiden så har jag faktiskt fått lite extra separationångest. Jag vill liksom ha koll på allting. Har tvingat honom att lägga fram sin medicin och tjatat lite på att han ska ta det lugnt och så...
Så här sitter jag bredvid honom, nära och grinar över Biggest Loser, fast egentligen är det nog att jag tycker synd om mig själv för att Christian ska åka bort...
Nu har jag inte tid att sitta vid datorn mer för jag ska luta mig mot honom och bara njuta av att ha honom nära mig en liten stund till.
Hälsningar,
Fjanten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: