Vardagar och fredagsmys

JAG VILL BARA FLYTTA IN!

Kategori: Allmänt

Jag är redan frustrerad! Jag vill ha mitt hus klart nu nu nu!
 
Har inte varit där ännu idag men snart ska jag åka dit och spana. Idag kanske huset har fått ett tak. Det här resan är så sjukt spännande, en av de största saker som jag någonsin varit med om.
 
Nu är jag sjukt inne på att vi ska försöka bygga en pool på en gång. Känns som att det är lika bra att passa på när man ändå håller på med tomten sen i vår. Vi undersöker läget. Det blir ingen stor och fläskig pool,  utan en liten nätt svensson-pool som matchar vår svenne-banan villa. Tänk, nu är jag till och med inne på trädgårdsplanering!
 
Känns helt konstigt att man har ett hus på plats med inflyttningsdatumet ligger ändå så långt fram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: