Vardagar och fredagsmys

SVART ELLER VITT?

Kategori: Allmänt

Med stora affärer kommer stora beslut. Ska jag ha svart eller vitt hus till exempel. Jag har mer eller mindre bestämt mig för svart men ibland så lutar det lite åt vitt...
 

 
Om vi nu bestämmer oss för den svarta, ska vi då måla vindskivorna i samma färg eller ska vi ha dem vita som på bilden? Vi har valt aluminiumfönster så våra fönster är silvergrå inte vita och då känner jag att det kanske är snyggare med allt i svart. Eller?
 
Känns dessutom som att alla hus runt omkring kommer att vara vita så det kanske är lite roligare med ett svart hus som sticker ut bland det vita. Fast jag kan ju inte veta om det verkligen är så att alla hus kommer att vara vita. Vi är ju bland de första som får upp vårt hus.
 
Det här, ska ni veta, är inte lätta beslut att ta...

Kommentarer

  • Annica säger:

    Spännande att få följa er resa med huset. Ser hur fint ut som helst. Är ju hemnet-knarkare med bygga eget drömmar. Älskar svarta hus med vitt förstorar. Tror även att vinkeln kan kännas ljusare i vitt. Men båda alternativen är såååå fint. Kram på dig!

    Svar: Gulliga du, tack! Du har en vettig poäng med att vitt förstorar. Den tar jag med på vitts pluslista. Hoppas att allt är bra med dig annars!
    Johanna

    2013-06-12 | 19:05:02

Kommentera inlägget här: