Vardagar och fredagsmys

HELG IGEN!

Kategori: Allmänt

En vecka till är avklarad och detta har varit en rolig men intensiv sådan.

I söndags var vi på kalas hos lilla Maja som fyllde 2 och det slutade med att hela granngänget satt tillsammans och umgicks. Riktigt mysigt. På kvällen mådde jag däremot dåligt. Jag har så svårt att hantera min stress just nu. Det slutade med en sömnlös natt.

 

I måndags satt jag i möte hela förmiddagen sedan åkte jag hem och, inte så otippat, sov. Det var den dagen det.

Tisdag kväll spenderade vi på Marinan med Conny och Katta. Riktigt mysigt.  Lite guldkant på vardagen sådär.



I onsdags var det skolavslutning. Så härligt nostalgiskt. Sista dagen för Leo i första klass liksom. Åren går och barnen blir större och större. Det känns helt sjukt. Nu är det inte lång tid kvar tills vi står där och kollar på 2 sjungande barn. Jag fick prata lite med min gamla lärare Ing-Mari också. Det känns verkligen häftigt att Leo går på min gamla skola.
Efter avslutningen så åkte vi till Ängby och spelade minigolf med mamma och syrran. Efter det tog vi med barnen till BR, de hade tömt sina spargrisar och skulle få handla varsin grej. Kvällen rundade vi av med grillning hos några grannar med barn i samma klass. Mycket trevligt.

Det är så man ska fira skolavslutning tycker jag.


Torsdag träffade jag Femman och fredag satt jag hemma och jobbade.
Igår träffade vi alla gamla gympatjejer. Så mysigt att träffa alla igen! Tycker så mycket om de där tjejerna!!!


Imorgon ska jag och världens bästa chef Charlotte ha konferens hela dagen. Det blir SPA-paus!!! Jag ser verkligen fram emot att få en så fin start på veckan.


Nu blir det däremot träning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: