Vardagar och fredagsmys

SÅ STOLT ATT MAN NÄSTAN SPRICKER!

Kategori: Allmänt



Så kände jag mig igår när jag såg mina fina barn på deras dansuppvisning. Det var riktigt roligt att se!


Loppan, som hängt i mig och grinat hela terminen, var som ett helt annat barn. Så skönt, det visar ju att hon är trygg trots allt. Nu stod hon där på scenen, själv utan att hålla någon tränare i handen och dansade och sjöng med i "Trollens Rock n' Roll". Urgulligt!




Och Leo, min stora kille, han var i sitt esse. Han levde sig in och var riktigt duktig! Jag är glad att han har hittat någonting som verkligen passar honom. Sen är det ju nästan bara lite större grabbar och jag tror att det får honom att känna sig riktigt ball.
När vi handlade på Ica efteråt så mötte vi Leos fröken. När vi berättade att vi varit på dansuppvisning så frågade hon om han kanske ville visa lite i skolan. Då svarar han iskallt "Självklart".



Jag är lite sugen på att bli instruktör för FunkyKidz själv. Ska fundera lite. Det vore så kul att få dansa med barn igen! Fast jag vill ju helst inte ha mina egna barn i gruppen...
 

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: