Vardagar och fredagsmys

Lunchinlägg

Kategori: Inredning

Nu har jag precis käkat och ska snart dra igång med jobbandet igen. Det är full ös som gäller nu. Dagarna går fort i alla fall. Det gråa trista vädret märker jag knappt av. Jag är liksom fast i jobb-bubblan.


Just nu är jag tokinspirerad och vill bara inreda och inspireras av inredning! Dessa bilder hittade jag på Day by Birger et Mikkelsen igår. Fantastiskt inspirerande, den där känslan vill jag fånga i vårt sovrum (som verkligen är i behov av en makeover!).



Igår köpte jag nya numret av Recidence så i kväll blir det soffläge med inredningsdrömmar. Kanske blir en sväng till Länna möbler i helgen för att suga in lite mer inspiration.

Så, skit i det gråa vädret och dröm dig bort i dina tankar istället!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: