Vardagar och fredagsmys

DESIGNTJEJEN!

Kategori: Inredning

Jag är sjukt sliten. Blev typ inget jobb idag och nu sitter jag med hur många lager plagg på mig som helst och inbillar mig att mitt huvud kommer att trilla av för att det känns såååå tungt. En sliten Johanna. Men man ska inte klaga. Jag är nog på alerten igen i morgon. Då är det ju fredagsmys!!!

I bland blir jag så sjukt stolt över min dotter. I mellandagarna så var vi på Länna möbler i samband med ett besök hos Johanna och Martin. Min dotter visade då att hon, redan i tidig ålder, minann har ett öga för design! Jag visade i förbifarten en matta som jag bara älskar. Lovis föll pladask! Hon önskar sig nu den i födelsedagspresent. Och det är ju kul när en unge önskar sig en sådan sak som man lätt skulle kunna köpa, om den inte vore j...ligt dyr!!!


Så 8 000-kronors-mattan, den vill hon ha minsann.... Men jag tänker att om alla som känner oss lägger typ en hundring var så har vi ju kommit en bit på vägen... Vad säger ni!?! Ni kanske till och med vill lägga mer (vilket jag kan förstå, det är ju en riktigt fin sak!). Maila mig så får ni mitt kontonummer haha. Här kommer en närbild också så att ni förstår grejen med den (och nej, jag tror att det blir svårt att tillverka en på egen hand. Tro mig, jag har tänkt tanken).



Ni vet var jag finns om ni vill bidra...

Kommentarer

  • Mollzz säger:

    jag skulle lägga 300 till dig iallafall en liten bit på den långa vägen

    2010-01-07 | 22:40:32
    Bloggadress: http://mollzz.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Vad du är gullig Molly! Världens bästa kusin!!!

    2010-01-10 | 10:14:52

Kommentera inlägget här: