Vardagar och fredagsmys

Påskledigt

Kategori: Barn

Har inte haft varken ork eller sug att blogga de senaste dagarna. Det har varit massor. Avslutade den korta jobbveckan med att lyssna in på ett 1,5 timmes onlinemöte som resulterade i 4 A4 sidor med anteckningar.

Sedan blev det vin och ost! Eller ska jag vara helt ärlig så inledde jag med vin redan på mötet. Leo åt massor med brie, han fullkomligt älskar det.

Idag blir det en lugn dag. Leo går i skolan men Lovis är ledig. Vi ska fixa påskris. Sedan ska jag klippa mig. Christian tar med Leo på en grabb eftermiddag. Det behöver Leo, han har haft en sådan period som vi alla kan ha, när man känner sig lite osäker på sig själv. Så nu booooostar vi för fullt! Jag har till och med satt mig in i Minecraft nu i morse (medan Christian fixade Leos lyxfrukost med briemacka till Leo).

Älskar min lilla Leo! Han är den finaste lilla kille man kan tänka sig! Jag är asmallig för att han är min son!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: