Vardagar och fredagsmys

Busig!

Kategori: Barn

Hon är söt, busig, väldigt finurlig och just nu hoppar det ut så mycket klokheter och frågeställningar ur henne. Idag busade vi och då helt plötsligt stannade hon av och sa "jag vill aldrig bli vuxen! Och jag vill att du inte ska växa mer". Hennes sätt att säga att hon vill stoppa tiden liksom...

Idag har jag varit inne på kontoret och jobbat. Jag måste säga att jag faktiskt känner mig stolt över de saker som jag har åstadkommit på jobbet den senaste tiden. Detta trots allt kaos som har varit privat. Det måste man väl ändå få vara lite stolt över!?!

I morgon ska jag jobba hemma. Först ska vi åka in till stan och käka en god frukost och jobba från ett mysigt café medan städerskan röjer runt här hemma. Likväl som att sitta hemma så kan man ju sitta i stan med en god kaffe i handen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: