Vardagar och fredagsmys

60 TALS MAKE

Kategori: Allmänt


Så här kan det se ut när man är sminkad på äkta 60-tals vis. Tyvärr är detta taget när jag kom hem från uppvisningen och var något trött och sminket var väl inte heller i sin bästa form. Men jag lovade min kära Charlotte att jag skulle visa upp det. Jag får passa på att ge en offentlig tack till Sara som såg till att jag inte såg ut som en tjackhora (vilket jag gjorde de gånger jag själv försökte)!


En vacker dag, när jag gifter mig (och alla som känner oss vet att detta kan ske när som helst eller aldrig), då ska jag minsann anlita Sara för att göra mig lite vackrare. 


Lovis reaktion när hon träffade mig och såg min sminkning var "Oj!". Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det.


Hon var i alla fall en riktigt söt Pippi Långstrump! Men trött var hon efter allt ståhej.



Nu ska göra mig en kaffe. Typiskt nog gick solen i moln. Jag som hade hoppats på att kunna sitta ute på framsidan och lapa lite sol.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: