Vardagar och fredagsmys

GOD MORGON!

Kategori: Allmänt


ÅH tänk om vädret hade varit så här nu!

Sitter vid frukostbordet med mina små änglar. Drömmer mig bort till varmare breddgrader. Nu börjar jag tröttna på snön. Men vi har i alla fall någonting att se fram emot för i påsk åker vi till Paris i en hel vecka!!!

Dagens att göra-lista:

1. Jobba litegranna

2. Boka in Hasseludden med mamma

3. Ringa Tele 2 och avsluta något abbonemang på någonting som jag inte vet var det är men det hörde till vår hemtelefon som vi sa upp för typ ett år sen puh.

4. Kolla bio till mig och Lovis på lördag

5. Bli glad och klämkäck och gå till gympasalen (ångesten ligger kvar, vad f..n har jag gett mig in i???)

Det blir min dag. Känner jag mig själv rätt så kommer jag missa minst två av ovanstående punkter. På jobbet har jag alltid koll men hemma är jag ruggigt vimsig...

Du får ha en superhärlig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: