Vardagar och fredagsmys

NU E DET SLUT PÅ VECKAN

Kategori: Allmänt

Det är dags för fredaaaagsmyyyyyyyyys!!!!

Fast vissa personer har redan somnat...


Leo somnade i soffan


Lovis somnade på mattan med benen under soffbordet


Vi fick liksom dra bort soffbordet för att kunna lyfta in henne i sängen.

I morgon ska jag och Lovis ha en mysdag och gå på bio. Ibland är det skönt att bara rå om dem en i taget. På kvällen kommer  Emelie och Niklas. Det ser jag verkligen fram emot!

Ja, just det. Gympan igår gick bra. Det var okej men inte superkul om jag ska vara helt ärlig. Jag saknade mina stora gymnaster lite, det är enklare att träna såndana människor som man kan prata med utan att behöva vara så där pedagogisk. Men det är ett gäng söta ungar, vissa är HELT galna och kräver mycket... Verkligen.
Fatta att dagisfröknar håller på hela dagarna. Jag var helt slut efter en ynklig liten timme...

Nu ska jag gå och göra Christian och hans vän Staropramen sällskap framför TV'n.

Ha en mysig kväll och njut av helgen!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: