Vardagar och fredagsmys

OM JAG DÅ VAR RIK

Kategori: Inredning

Mitt tidigare inlägg gav mig en idé. Det som är bra med en blogg det är att man kan ju låtsas att man har tillgångar... eller??!!

Så följande ting "ska" jag köpa (vem vet, en vacker dag kommer jag kanske att göra det!!):

1. Mattan i mitt tidigare inlägg.

2. "Stingray" gungstol av Thomas Pedersen. Denna man måste vara ett geni för detta är tamejsjuttsingen något av det snyggaste jag sett i fåtöljväg. Om någon jag känner skulle köpa denna före så skulle jag känna mig avundsjuk på att ganska så obehagligt sätt...

3. "Collect" skåp, barnen ska få ett varsitt! Eller så har vi det i hallen. Hmmmm, vilka beslut....



4. "Manana" golvlampa från Designhouse. Den är ju bara för cool. Namnet är ju klockrent! (Den lutar sig alltså mot väggen för den som inte redan har förstått det). Skulle passa utmärkt i en av våra passager!



5. Japp, det kan verka tråkigt men jag vill faktiskt ha en Lamino fårtölj. Svartbetsad med svart fårskinn. MED fotpall givetvis. Annars räknas det inte, då får det va!



Nu ska jag glo på TV eller rättare sagt sova...

Nattigott!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: