Vardagar och fredagsmys

ÖNSKELISTA DEL 1

Kategori: Allmänt

Jag fyller år snart så jag tänkte förbereda min nära och kära genom att lägga ut min önskelista på denna blogg. Alla som vill får givetvis köpa present till mig! Fast egentligen är det inte förrän den 9 juli som jag fyller. Men det är ju lika bra att vara ute i god tid så att ni kan spara ihop pengarna först.

Jag börjar lite försiktigt med skor och armband. Sådant som alla tjejer gillar.



Notera att jag nu inte redovisar pris. Det bara blev så. Jag lovar...



Sen avslutar jag med sådant som är överkomligt



Nu vänder jag mig till Christian.
Dessa tallrikar är från Bruka, älskling, de vill jag gärna ha. Färgerna är Sand och Svart. Sand på strora tallrikar och svart på assietter, bara som en parantes. Bruka ligger förresten på Regeringsgatan. När du ändå är där kan du ju ta dig en titt på denna för den är också fin:



På denna stege skulle det vara fint med en filt i pälstyg (hostMarinettehost), gärna hemmasydd. Det är ju inget jag förväntar mig att få kanske jag ska "försöka" sy en själv...


Det var del 1 av önskelistan. Nu ska jag fortsätta kolla på film, det är svårt att blogga och kolla samtidigt.


Godnatt

Kommentarer

  • sofia säger:

    Oscar har nu bestämt sig vad vi ska köpa till dig, han tyckte det va perfekt att du önskar dig en stege och beger sig genast till bauhaus för att införskaffa en!=)

    2010-05-08 | 14:54:20
    Bloggadress: http://viggosmami.blogg.se/
  • Jag säger:

    Hahaha, vi behöver i och för sig en sådan stege också. Men den får Christian önska sig!

    2010-05-08 | 22:31:23

Kommentera inlägget här: