Vardagar och fredagsmys

HÄNGIGA IGEN...

Kategori: Allmänt



Äntligen har jag snygga naglar igen! Lisa är helt enkelt bäst!


Lovis ville däremot inte ta hål i öronen. Hon var jättekaxig tills vi gick in i trapphuset.
"Nej mamma, jag väntar tills jag är 6 år"


Så nu tänkte jag att vi kör lite betting här på bloggen! När tror ni att Loppan får sina hål i öronen? Jag ska fixa ett pris till den som vinner haha.


Vi passade på att ta en fika i Bromma Blocks på eftermiddagen. Sen blev det lite jobb på kvällen innan det var dags för Grey's i soffan (hurra!).


Vi är sega idag hela familjen. Leo hostar i ett, Lovis snorar, Christian är täppt och jag har lite ont i halsen. Barnen är med andra ord hemma och kurerar sig och kommer nog att vara det även i morgon.



Lovis har förresten haft med sitt troll till dagis och dekorerat det lite. Så här såg det ut när det kom hem igen härom dagen. Mycket fint!



Nu ska jag sätta fart på jobbet.

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: