Vardagar och fredagsmys

TRÖTT OCH SLITEN

Kategori: Allmänt

Jag sov dåligt i natt så nu är jag sjukt trött!!!


Det började med att jag hade svårt att somna, låg och slökollade på TV. Vi kan väl konstatera att onsdagar ine är en bra TV kväll. Berg flyttar in är förståss alltid roligt, jag verkligen älskar Carina Berg! Men efter det så var det öken...
När jag väl hade somnat så kom Leo intassande och la sig brevid. Då var det återigen svårt att somna om. Sen for ungen runt i sängen heeeela natten och toppade det med att vakna 06.15, skitpigg. Så, jag är trött. Mycket trött.


Nu är jag hur som helst inne på jobbet. Vilken morsa man har, som går upp tidigt på sin lediga dag för att lämna sin dotters barn på dagis och skola! Mammsen, tack! Du räddade min dag.


Nu sitter jag på jobbet och var lite stolt över hur bra allt har flytit på de senaste dagarna, så kom jag på att Leo har skolgympa idag! Har han gympapåse med sig? Nej det har han inte.... Kan jag rädda situationen? Nej det kan jag inte... Så då är det väl dags att sätta igång och jobba. Sen är det dags att hämta kidsen. Sen gympaträning med småttingarna.


Ha en härlig dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: