Vardagar och fredagsmys

MYCKET

Kategori: Allmänt

Åh vad det är mycket just nu. På torsdag har jag stort event på jobbet. STORT event. Är laddad. Så laddad att jag var tvungen att köpa nya kläder dagen till ära. Jag ska ha en grön scarf som jag inte har valt själv, jättegrön. Så det blev svarta kläder helt enkelt. Som om jag hade köpt något annat än svart annars liksom.


Jag har idag konstaterat att jag inte passar i grönt samt att jag helt plötsligt ser 5 år äldre ut. Känner mig med andra ord grymt sliten. Så hur fixar men det på bara dryga 24 timmar? Tips mottages. Kanske skulle dricka lite av den juice som Ann på mitt jobb drack härom dagen. "Better than botox" stod det på förpackningen.


Nu ska jag gå och prova mina nya kläder, med Christian som smakråd. Har lite svårt att avgöra vilka skor som ska få göra kläderna sällskap. Tjejproblem tror jag att det kallas...


På fredag ska Leo ha disco för sin klass. Han fyller år nästa vecka. Min lilla kille blir 9 år. Min lilla kille med alla de bra idéerna. Dagens idé var att jag och Christian borde vara med i "Kär & Galen". Gifta mig med Christian? JA mer än gärna, han är ju världens finaste! I TV? Eeeh nej tack.

Kommentarer

  • Marinette säger:

    Köp en lyxig ansikts mask, tappa upp ett bad och ha i något som luktar lavender. Tänd lite ljus och drick ett kallt glas vitt vin i badet, så ska du se att du ser yngre ut:)

    2011-11-23 | 08:12:04
  • Linnea säger:

    Vi kommer gärna och tittar när ni är med i tv :)

    2011-11-23 | 13:10:19

Kommentera inlägget här: