Vardagar och fredagsmys

ATT STARTA MORGONEN MED ATT SKRAPA BILEN...

Kategori: Allmänt

.... är ta mej f..n det värsta som finns! Nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra för att ha platsen i garaget för alltid. Jag är dessutom sjukt dålig på att skrapa, det tar minst 5 minuter mer för mig än vad det gör för andra. Bara det borde ge mig en garageplats direkt. Jag tackar alla högre makter för att jag har garageplats på jobbet i alla fall. Hade jag behövt skrapa ytterligare en gång per dag hade jag hellre tagit tjänstledigt hela vintern och suttit inne och häckat. Eller sålt bilen. Nej förresten, jag vill ju behålla min söta lilla bil!

Christian, i kväll ska jag ha platsen i garaget till varje pris! Annars tar jag din bil i morgon!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag tror det är fel på våra skrapor. Det tog mig nästan 10 minuter att skrapa.

    Du får garege platsen....om du hinner först!

    2009-12-02 | 09:25:43

Kommentera inlägget här: