Vardagar och fredagsmys

För 7 år sen

Kategori: Allmänt

Jag måste bara ta en paus i mitt jobbande för att få ur mig detta!

För 7 år sen hade jag bara varit mamma i 2 timmar. Det känns så avlägset nu. Snacka om att det händer mycket på 7 år! Jag är en helt annan människa nu. Vårt liv ser helt annorlunda ut. Och framförallt, våra barn har blivit så stora.

Så här såg han ut då (dålig bild)



I morse var det en förväntansfull Leo som låg och sprattlade i sängen från klockan 5. När vi kom in och sjöng för honom så låg han och log sedan for han upp till sittandes hur snabbt som helst!



Jag älskar att fira födelsedagar! Jag vill typ åka och hämta honom redan nu och tokfira hela dagen!!!!

Lovis har varit duktig och stått ut med att Leo fått presenter under 2 kalas nu så hon fick också en liten present till sin docka.



7 år senare:

2-barnsmamma
Lyckligare
Fortfarande fruktansvärt kär i min Christian
Ett jobb som jag fullkomligt älskar
Bättre självkänsla
Radhus
Bil

Tänk så det kan bli!


Nu ska jag fortsätta jobba så att jag kan hämta Leo tidigt! Fler bilder kommer säkert under dagen!

Kram på er alla!

Kommentarer

  • Chrille säger:

    Du glömde skriva att du blivit 7 år äldre också! ;-)

    2009-12-01 | 11:35:23
  • Lillasyster säger:

    en blödig gravid kvinna ska inte läsa sånt här från skolans dator...snyft!Puss till stora Leo!!!

    2009-12-01 | 12:04:47
  • Johanna säger:

    Sofia din sötnos! En vacker dag kommer även Viggo att vara en stor 7 åring....

    2009-12-02 | 08:05:56
  • Mollzz säger:

    jag kommer ihåg hur mina ögon blänkte när jag såg min nya och otroligt söta lilla kusin snyfft :) <3

    2010-01-07 | 22:58:27
    Bloggadress: http://mollzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: