Vardagar och fredagsmys

Återigen dags för skryt

Kategori: Allmänt

Jag lever ihop med den bästa mannen i hela världshistorien!!! Så jag måste få skryta lite, så är det bara.

Idag när jag och Lovis kom hem efter gympan så möttes jag av en massa fina lappar. En på hallgolvet, en på min Mama-tidning, en på bänken i köket och en på spegeln i badrummet. På alla lappar stod det olika fina grejer.



Så himla fint gjort att jag nästan inte visste vart jag skulle ta vägen! Och mitt i allt så frågar Lovis om pappa har gjort så för att han är kär i mig.


Min mamma, syster och Viggo kom in och sa hej en snabbis. Viggo fick den där gröna mössan som jag beställde till Leo för ett tag sedan. Den såg inte klok ut på Leo men kolla vad söt Viggo blev i den!



Nu ska jag gå och lägga mig. I morgon är det fredagsmyyyyys!!!

Sov sött

Kommentarer


Kommentera inlägget här: