Vardagar och fredagsmys

Barnkläder

Kategori: Allmänt

Nu fuskar jag och gör ett snabbt inlägg från jobbet. Fy på mig! Men jag behöver ett litet brake. Har gått in i någon typ av trötthetsvägg. Eller nej förresten, jag har varit inne i denna vägg hela dagen.

Sov så illa i natt. 2 frimärken till barn är ingen höjdare för nattsömnen. Idag har jag därav känt mig trött och fnissig på ett trötthärligt sätt. Nu längtar jag hem till sängen.


I måndags var jag på ett sådant där klädparty som bara mammor går på :). Mina investeringar blev följande.




Till Leo om den inte ser för barnslig ut på. Då ger jag den till Viggo.



"Baggy" leggings till Lovis.

Jag köpte en klänning också men jag kommer att skicka tillbaka den för jag har ångrat mig. Hur tänkte jag. Dyr var den också!


Nej nu ska jag köra slutspurten här. Sen blir det hem och tidigt i säng!


Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: