Vardagar och fredagsmys

Hälsning från ett kontorslandskap

Kategori: Allmänt

Sitter på jobbet och ska snart gå och äta min delikata lilla matlåda.

I morse satt vi och lekte hänga gubbe vid frukostbordet, det var riktigt mysigt faktiskt.

I bilen på väg till skolan vill Leo alltid lyssna på NRJ. Knappen och Hakim (programledarna) är hans nya idoler. De "äger" om man ska tro Leo. De har i alla fall en programpunkt varje morgon som heter "Make up eller Break up?", den brukar vara ungefär när vi är vid dagis. I morse går samtalet enligt följande:

Leo: "Make up eller break up, jag tror att jag ska ringa"
Jag: "Haha jaha, har du kärleksproblem?"
Leo: "Nej, jag ska anmäla Rickard."
Jag: "Vilken Rickard?"
Leo: "Pappas kompis. Du vet Rickard och Lisa. Den Rickard."

Rickard och Lisa är världens gulligaste par och de gifte sig i sommras. Leo har nog inte riktigt hajjat innebörden av denna programpunkt.

I eftermiddag ska jag träffa Eufemia, sen blir det hem till Grey's!

Kram på er

Kommentarer

  • Aida säger:

    Hej Johanna! roligt att du bloggar! kram

    2009-10-14 | 18:43:09
    Bloggadress: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: