Vardagar och fredagsmys

Mysdag!

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en mysdag med mina fina barn!

Vi började på kardiologen med ultraljud av Leos hjärta. Det var inget fel på det hjärtat inte! Även om man inte var jätteorolig innan så var det rätt skönt att få det bekräftat. Leo fick titta på film medan han blev undersökt. Han tyckte att det var riktigt spännande att se sitt eget hjärta men Bamse var lite roligare. Han fick med sig två ultraljudsbilder hem. Jag har satt dem på kylskåpet. Precis som sist man var på ultraljud fast med nytt motiv.



Sen så åkte vi till fjärilshuset. Det var mysigt att knalla runt där. Fjärilarna är ju galet stora! Barnen tyckte att det var mysigt och de fick välja två små saker var i entrébutiken. Lovis valde en prinsesskrona med fjäril på och Leo en stor skorpion i plast.



Leo hade ju redan varit där med skolan tidigare i år så han kände sig skitrutinerad och ångade på genom hela huset utan att kolla på någonting. Jag fick säga åt honom att ta det lilla lugna.

 

Nu ska jag låta Christian få använda datorn medan jag är förlorad i Grey's Anatomy.

Trevlig kväll! 

Kommentarer

  • Molly säger:

    sötnosar

    <3<3<3 PÖÖÖZZZZ från kussen

    2009-10-29 | 11:26:58

Kommentera inlägget här: