Vardagar och fredagsmys

Så var helgen slut igen...

Kategori: Allmänt

Igår hade vi jättetrevligt hos Johanna och Martin. Christian och Martin körde på ordentligt och pratade byggbranchen. Efter rödvin, öl, en rejäl dos med whiskey och en desperat dos päronkonjak så var det en ganska lullig sambo man fick skjutsa hem. Men det var bara kul. Själv tog jag vattenpasset igår.

De är så jäkla softa i den där familjen! Tim (4 år) lekte med både Leo och Lovis hela kvällen. Adrian (2 år) gled runt och var sådär coolt galen som bara en tvååring kan vara. Och minstingen Dante (6 mån) satt i en babysitter på bordet med oss vuxna utan att ge ifrån sig så mycket som ett pip på hela kvällen. Kaos och harmoni i en oerhört härlig kombination. Me like!

Johanna har en sån kamera som jag vill ha, så jag gick loss och lånade. Blev inte så många bilder med min egen kamera. Inte lika roligt att fota med den när man lekt med en RIKTIG kamera. Vill ha vill ha vill ha!!!




Johanna har inte bara en bra kamera utan också en så cool tavla som jag blev helt såld på! Det är en kompis till Johannas syster som har målat den och den är bara så söt att man vill sno med sig den hem. Jag funderar på om jag ska göra en beställning. Johanna, kan du sluta äga saker som jag vill ha!!!!????


Visst är den gudomligt söt!?


Idag har vi först varit på Lovis dans tillsammans med Amanda och Emelie. Sedan följde de med oss hem och lekte lite. Efter det så åkte vi in till Solna och åt på Mc Donald's allihop utom Christian som åkte och jobbade på visning. Vi såg, till barnens stora glädje rekordmånga kravallförberedda poliser som käkade innan det var dags för match på Råsunda.

Efter att ha skjutsat hem Amanda och Emelie tog vi en snabb handling på City Gross och sen mötte vi upp Christian hos hans föräldrar för en söndagsmiddag.

  


Nu ska jag göra resten av familjen sällskap för att se på Hål i Väggen. Lovis lackade precis ur på mig när jag sa att jag hejade på det röda laget. Det är långt ifrån stabilt nu...

Ha en mysig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: