Vardagar och fredagsmys

Brunch och storstädning

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en riktigt mysig dag tillsammans med mina barn. Christian är i Värmland med sina kompisar. De skulle fixa lite med Steve och Madeleines tomt, vilket är ett finare uttryck för att dricka öl och umgås. Hur som helst så saknar både jag och barnen honom. Vilket privilegium det är att ha en så fin människa att dela livet med.


2 andra fina människor i mitt liv är mina föräldrar som bjöd hela syskonskaran med familjer på brunch på Jungfrusunds Marina idag. Mycket god mat och självklart trevligt sällskap. Barnen älskar att hänga på Marinan, och jag med för den delen.

Lovis har somnat liggandes i fosterställning i fåtöljen och Leo kollar "Kändisdjungeln". Ska sätta mig och måla lite sen. Känner mig inspirerad.

I morgon ska Lovis på dans tillsammans med sin kompis Amanda. Amandas mamma Emelie och jag går way back och har precis lärt känna varandra på nytt kan man säga. Det känns roligt att åter ha kontakt i alla fall. I morgon blir det fika medan småtjejerna dansar loss.

Lite dagsfärska bilder (jag är verkligen grymt stolt över att de är dagsfärska).


Ha en mysig lördagkväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: