Vardagar och fredagsmys

Det är dags för fredagsmyyyyyyys

Kategori: Allmänt

Så har hela veckan gått. Jag hämtade Lovis tidigare och så åkte vi till Troxhammar och fikade, "tjejfika". Som vanligt när man åker och fikar med Lovis så slutar det med att Lovis måste låna toaletten för att bajsa. Men det var i alla fall mysigt att få lite tid på tu man hand. 

Troxhammar är i alla fall ett mysigt ställe med några små lokala butiker. På butiken RamaIn så sprang jag på en soffa!!! Vill ha vill ha vill ha! Den var inte så farligt dyr heller, så kanske blir det verklighet...

Snygg och symetrisk med bred divan, precis som jag diggar det. Fröken poser ska såklart också vara med på bild.

Så här snygg var Lovis med dagens outfit by the way.



Vi är en sådan klassisk barnfamilj, så i kväll blir det riktig Svensson-varning med fredagsmys. Men jag måste erkänna att jag inte skulle vilja ha det på något annat sätt just nu heller. Lovis nya grej är att fixa mitt hår. Så här såg det ut senast.

Visst blev det snyggt!?! Så här ser det ut när Lovis fixar sitt eget hår. Nu slipper jag fixa hennes frisyr varje morgon. Tjejen kan själv!



I kväll blir det pizza och vin, vem orkar laga mat på en fredag?

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: