Vardagar och fredagsmys

Klättrar på väggarna

Kategori: Allmänt

Är fortfarande hemma och jobbar i halvtakt. Men nu börjar jag äntligen att bli mitt gamla vanliga jag igen. Den här influensan har inte varit att leka med inte.

Lite pinsamt dock att Leo gått runt och sagt till sina kompisar och fröknar i skolan att jag har "svinsjukan". Men det får jag väl bjussa på. Jag kan ju garantera att jag inte smittar längre i alla fall. Trodde för den delen inte att det fanns ett namn som klingade sämre än svininfluensan, men jag måste säga att "svinsjukan" slår svininfluensan med hästlängder. Det låter riktigt obehagligt.

Igår kväll tog jag mig utanför huset för en liten shoppingkväll på Kaboo. Det är även där som mina tavlor hänger och förhoppningsvis blir sålda :). Igår hade Hjördis, som har butiken, i alla fall en liten shoppingkväll med 15 % rabatt. Då gäller det att passa på så jag och min fina granne Jenny-Marie åkte dit för att göra fynd.

Två tjejer som har startat det coola märket Rockefella var där. Det är ett riktigt ballt märke, lite avundsjuk blev jag på Jenny-Marie eftersom hon får köpa de coolaste kläderna till sin bebiskille Felix.



Den här kjolen köpte jag till Lovis. Hon har den så klart på sig idag. Tar en bild sen så får ni se hur rakarns söt hon är i den!

Här är lite fler bilder från deras kollektion. Ballt och Rockabilly-inspirerat!



Jenny-Marie köpte en likadan kjol till Filippa (bästisar ska klä sig likadant, och därmed basta!) och ett par jeans och de supercoola hängslena till Felix.

Nu ska jag hitta något att äta!

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: