Vardagar och fredagsmys

Söndag

Kategori: Allmänt

Äntligen är min älskling tillbaka. Känns mysigare så liksom!

Söndagen inleddes med dans och fika med Emelie. Det är roligt att det går bra för Lovis. Hon brukar inte våga göra saker på egen hand men nu har det gått jättebra båda gångerna. Skönt. Sen är hon ju så rackarns söt med sina danskläder på sig också!

I morse vaknade Lovis medan jag stod i duschen. Då tog världens bästa storebror Leo hand om lillesyrran så när jag kom ut så låg de och kramades. Så gulligt att man nästan smälter!


Leo är en riktigt kramgo och härlig kille men jag börjar förstå varför 6-7 års åldern kallas för "lilla tonåren"! det är tjafs hela tiden, till och med med Leo som annars är så himla snäll. Hoppas att det går över snabbt!


Jessi var förbi och fikade med sina kids. Maja är ascool och bara röjer runt. Hon blev typ kär i Leos fula polishjälm och hade den på huvudet hela tiden. Anton stängde in sig i Leos rum. Varför tycker barn alltid att det är roligare med andras leksaker än sina egna?


Lovis blev lite hängig och fick feber på kvällen så det verkar som att jag får jobba hemma i morgon. Lilla snuttan, hon som haft det så kul med Filippa idag!


Nej, nu ska jag mysa lite med Christian. Han är skyldig mig en nack- och ryggmassage eftersom han fick en grabbhelg.


Kram och sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: