Vardagar och fredagsmys

EN SNABB BEBIS!

Kategori: Allmänt

Jag sitter hemma och är lite sådär gråtmild och rörd. Jag har nämligen blivit moster till en liten tjej. Äntligen. Det var en tjej som hade bråttom ut! Men allt har gått bra och jag har en stolt storebror hemma hos mig.


Kusinerna lämnade över storebrorspresenten, ett "Händige Manny"-pussel och nu har det byggts och byggts.


Och mitt i allt har ni mig, den gråtmilda mostern....

Innan bebis


Och så precis efter att ha fått reda på att man blivit storebror:


Skillnaden är enorm!


Nu ska jag plocka lite här hemma. Så skönt att ha en ledig dag!

Kommentarer

  • sara säger:

    Åhh jag sitter här på helspänn och nu fick jag veta =)

    Va roligt! och skönt att dom mår bra...tur att du bloggar! Krama storebrorsan om han är kvar hos dig! Kram Sara

    2010-04-09 | 10:11:19
  • Johanna säger:

    Ja, visst är det bra med facebook och bloggar! Storebrorsan är överöst med kramar. Men han ville inte prata med sin mamma när hon ringde.

    2010-04-09 | 13:35:26

Kommentera inlägget här: