Vardagar och fredagsmys

HUR GÅR DET FÖR MIN VÄN OCH RAMLADE LOPPAN VERKLIGEN?

Kategori: Allmänt

Jobbar hemma idag också. Känner mig fortfarande risig. Det blir ju inte bättre av att jag i natt fick dela säng med Loppan varpå hon lade beslag på MIN kudde och jag fick ligga på hennes MyLittlePony-kudde. Lovis kudde är typ platt och min nacke är nu stel.


Så, nu har jag fått beklaga mig lite.


Jag undrar så hur det går för min kära Marinette. Igår skulle de bege sig ut till flygplatsen och hoppas på det bästa. Eventuellt så skulle de få flyga till Sundsvall. Vi får se hur det går. Men jag hoppas verkligen att de får komma hem nu. En veckas extra semester är väl okej om man själv bestämmer sig för det, men när man inte har något val så måste det kännas jätte jobbigt.
Fatta om man inte har 80 00 kr och kan ta taxi hela vägen hem. Jag kanske ska ta min Aygo och ge mig ut på vägarna och sjutsa folk?


Lovis hävdar att hon ramlade ur sängen i natt. Ur vår säng alltså. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. OM det nu hade varit så, borde inte jag ha vaknat av dunsen då? Hmmmm kanske hon drömde att hon gjorde det. Eller? Det här gör mig aningens förvirrad.....


Jag har börjat läsa en blogg som är så rolig att jag skrattar som en galning och tvingar Christian att läsa (ja, han tycker också att den är rolig). Det är Sonja Abrahamsson som skriver på Mama. Jag rekommenderar den starkt om du vill ha ett gott skratt. Jag önskar att jag hade ett uns av denna kvinnas fantasi!


Nu ska jag sätta igång och jobba!

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Stor kram till dig!

    2010-04-22 | 08:35:18

Kommentera inlägget här: