Vardagar och fredagsmys

JAG VILL OCKSÅ HA ETT NUMMER-SMEKNAMN!

Kategori: Allmänt

Igår träffade jag Femman efter jobbet. Det var tamejsjuttsingen på tiden! Jag har saknat den där rackaren alltså. Sen kom jag att tänka på att det är ganska coolt att ha ett nummer-smeknamn. Femman, det är liksom coolt på något sätt. Men jag får inte Johanna till någon siffra hur jag än vänder och vrider på det.


Igår blev jag också med ny mobil. Det är nästan så att jag skäms. Jag känner mig som en syndare och kommer aldrig att kunna visa min nya mobil på jobbet. Men spela roll! Jag fick den ju i present......av 3.....när jag förlängde mitt abonnemang.....man kan ju nästan säga att jag inte hade något val........ Usch nu fick jag ont i magen igen... Ikväll ska det i alla fall joxas och fixas med den.


Annars är det faktiskt synd om mig idag, för jag är hängig. Dessutom så kan de inte nöja sig med en finalmatch i hockey så det blir inget Grey's Anatomy i kväll. Inte alls kul..... Det är faktiskt så synd om mig att jag var tvungen att köpa chips som jag ska äta på i kväll. Tröstäta....


Jag jobbade hemma idag så jag passade på att hämta Lovis tidigt. Hon fick bestämma tid själv och då bestämde hon 14. Så fick det bli och eftersom Lovis måste öka sin vikt lite så köpte jag fika till henne. Snäll och sympatisk som jag är så tog jag ju en sympati-bulle med Lovis. Jag kan ju inte låta henne sitta där själv liksom det vore ju inte okej.


Nu ska jag jobba lite till innan det är dags att laga mat.

Kram så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: