Vardagar och fredagsmys

MYSIGT SLUT PÅ VECKAN

Kategori: Allmänt

 

Jaha då var det fredag igen. Veckorna går fort och denna vecka är jag glad för det eftersom Christian var på konferens. På samma gång som det är slitigt att vara själv med barnen så är det skönt att man liksom har tagit sig igenom det med bravur. Jag kör en samanfattning av mitt mysiga veckoslut!

Onsdag

Satt hemma och jobbade sen åkte jag och barnen hem till syrran och hade en helmysig eftermiddag och hängde och gosade såklart massor med bebis. Hon är ju så ljuvligt söt lilla Vilma. Leo var helt salig när han höll i Vilma, han tyckte att det var väldigt mysigt och satt i nästan en kvart och njöt av sin lilla kusin. Jag fick nästan en tår i ögat. Passade på att fota som den paparazzi-fotograf jag är.





Torsdag

I torsdags var det ju jobb som vanligt, sen hem för att åka med Lovis och alla de andra små gymnasterna på träning. Det var träning inför uppvisningen som är i morgon och jag tycker att det gick väldigt bra. Duktiga små barn. Lova visade hur hon skulle skutta in och vinka till publiken för både pappsen och brorsan när hon kom hem.

Sen kom äntligen Christian hem så hela resten av kvällen satt vi bara uppkurade i soffan hela familjen, alla så nära Christian som möjligt så klart. Det är en av de bästa känslor som finns, att få träffa någon igen när man hunnit sakna den människan ordentligt. Mys på hög nivå!


Idag

Idag har jag jobbat och haft ett inspirerande möte med en tjej som jag verkligen beundrar. Hon är duktig, söt, trevlig och ödmjuk på samma gång och jag ser verkligen fram emot att samarbeta med henne och hennes företag. Det är ju alltid kul att träffa inspirerande människor.

En annan som inspirerar mig massor är Charlotte som drog med mig och Sara på en Office 2010 kurs. Det var roligt och skönt att komma ifrån lite faktiskt. Det helt klart bästa med att gå kurs är ju all fika som det bjuds på. Mums filibabba alltså!!!

Väl hemma så käkade vi middag och begav oss ut på en promenad i den härliga kvällssolen. Ned till badplatsen, som vanligt, barnens favoritplats på hela Gällstaö. Min också faktiskt (när man får ha den för sig själv). utsikten från bryggan är magisk.






I morgon är det gympauppvisning i Eriksdalshallen. För min del blir det 60-tals brudar och Pippi barn. Ser, ärligt talat, inte fram emot det så mycket. Tycker att det är fruktansvärt jobbigt att göra framträdande när man vet att det finns så många man känner där och kollar. Klumpen i halsen växer. 

Nu måste jag gå och raka benen så jag inte ser ut som en grottmänniska istället för 60-tals tjej....

Hoppas att ni får en mysig kväll! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: