Vardagar och fredagsmys

SJUKT OMOTIVERAD

Kategori: Allmänt

Ännu en helg har gått. Nu ska jag snart dammsuga sen åka på dans. Är sjukt omotiverad till båda. Som ett envist litet barn. Vill inte!

Idag har jag knappt fått slappa för mig själv någonting. Sen har jag tvingats vara med min blyga lilla mademoiselle på kalas. Jättegullig familj och de bor verkligen såååååå fint. De bor så fint att man själv blir bitter. Vi snackar strandtomt med panoramavy. Dessutom så hade de inte mindre än 2 av mina drömfåtöljer från Slettvoll. Och så har man en för blyg unge hängandes på sig. Herre jösses. Ja ni hör ju hur "synd" det är om mig. I-lands problem på hög nivå. Jag har varit odräglig sedan jag kom hem. Lite avundsjuka räcker tydligen för att jag ska go bananas. Stackars Christian!

Gårdagen var mysig. Det slutade med en spontan vinkväll hos Jenny-Marie och Markus. Mycket trevligt. Det är så skönt med oknussligt umgänge.

Nu rycker jag upp mig och går och dammsuger! Kanske återkommer i kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: