Vardagar och fredagsmys

VA!?! ÄR DU HÄR OCH LÄSER!?!

Kategori: Allmänt

Igår var jag på Marinan på tjejmiddag. Det var ett helt gäng med mammor från Gällstaö som samlades upp utan ett barn i sikte på den lokala restaurangen (ett ord som man aldrig vet hur man ska stava så ni får ursäkta mitt eventuella stavfel, idag orkar jag inte anstränga mig). Riktigt trevligt.

När vi satt där och pratade så sa både Jenny-Marie och Emma att de läst på min blogg och så fortsatte de prata vidare. Men jag liksom fastnade på att de läst bloggen. Jag får näsan panik när jag tänker på att det är någon som läser min blogg. Det är liksom skräckblandad förtjusning haha. Vem är ens intresserad av att få en inblick i mitt vimsiga lilla liv?


Igår var det event på jobbet och jag skulle dra lite kort information för deltagarna, ett 50-tal personer. Kul att man då vaknar på morgonen med en enorm finne i pannan, som en extra krydda på min målbrottsröst (ett resultat av några dagars heshet). Det gick bra i alla fall, jag klarade mig utan att gå upp i några oförutsedda falsettlägen med rösten. Kan ha hjälpt att jag drack 3 koppar te innan...


Idag sitter jag i alla fall hemma och jobbar. Mjukisarna är på, finnen i pannan blottad och barnen matade. Det finns påskägg fulla med godis hemma, får se hur länge jag kan hålla mig undan. Just nu lyssnar jag på MixMegapol och my god vad jag gillar Cecilia Blankens. Jag är lite kär rent av. 


Nu ska jag sätta på barnen anständiga kläder och bädda sängarna innan jag sätter igång med jobbet. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: