Vardagar och fredagsmys

HELG IGEN!!!

Kategori: Allmänt




Åh äntligen är det fredag igen. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Veckorna rusar fram!!! Som vanligt så är jag inte så frekvent i mitt bloggande. Fy skäms på mig!

Den här veckan har varit full av jobb och barn. Christian var ju borta måndag till onsdag, men nu när han är hemma igen så är ordningen återställd och allt är frid och fröjd. Hur klarar alla ensamstående föräldrar av det jobb som verkligen krävs av att vara ensam med barn? Om du som läser detta är en ensamstående förälder (eller har varit det för den delen), I salut you!!!! Shit alltså. Hur söta barn man än har så kan de ju vara lika intensiva (vilket är ett fint ord för jobbig, reds anmärkning).

Just nu är det den här lilla damen som har sina charmiga stunder. Att kalla henne DramaQueen är en underdrift.



Men de är ju trots allt de finaste barnen i hela världen!!!!!

Vad har vi att se fram emot i helgen då? Jo, nu ska ni höra. Vi, "familjen-fullt-ös-medvetslös", har typ inga planer alls för helgen! Eller jo, i morgon ska vi träffa några av våra gamla gymnaster och fika, men det är det enda.

Jösses vad jag längtar efter att få träffa dem! De är ju på sätt och vis som ett gäng småsyrror och nu var det så länge sedan vi sågs så jag ser verkligen fram emot en lååång och härlig stund med dem.

Nu börjar Let's Dance så nu är det dags att bege sig till familjen i soffan! Så här fint blev det förresten när vi ramade in våra bilder som min gamla kollega Linda tog på familjen!



Ha en mysig fredagkväll!!!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: