Vardagar och fredagsmys

JAG ÄR EGENTLIGEN INTE SUGEN PÅ ATT BLOGGA

Kategori: Allmänt

Jag har haft en ganska jobbig dag så nu sitter jag och funderar över tillvaron och tycker synd om mig själv lite grann. Egentligen borde jag vara stolt men just nu så har oron övertaget. I morgon kan jag vara stolt i stället... Ja, det ska jag faktiskt vara.

Skit i det, ingen vet ändå vad jag pratar om.

Jag önskar så att jag hade en stor och proppfull påse med godis brevid mig. Men det har jag inte och det är ju lika bra det.

Jag har egentligen ingen inspiration att blogga idag. Kommer liksom inte på vad jag ska skriva om... Ändå har det gått typ en vecka sedan mitt senaste inlägg så man kan ju tänka sig att jag borde ha massor att berätta om. Jag har halkat in på en blogg som heter Sammy Rose och den gav mig prestationsångest.

Just nu...

...längtar jag efter inspiration.

...vill jag att alla runt omkring mig ska må bra.

...saknar jag Johanna (alltså min vän Johanna, inte mig själv, så djup ska jag inte vara)

...är jag sugen på godis.

...drömmer jag mig tillbaka till Hasseludden

...önskar jag att Paris resan låg lite närmare i tiden.

...tycker jag att snön ska smälta, utan slask.

...hoppas jag att Leo sover hela natten i sin säng och inte i min

...lyssnar jag till Lovis snarkningar 

Hur kan hon snarka så högt när hon bara är en söt liten tjej förresten!? Det är helt otroligt men hon drar timmerstockar som är i samma klass som de hennes far drar. På ytan ser hon ut som en otroligt söt och oskyldig liten tjej, men under detta blonda lilla yrväder döljer sig ett snarkmonster!!!

Nu ska jag krypa upp i soffan och se till att Christian tycker lite synd om mig också (och i och med det släpper ögonen från OS åtminstone en liten stund?). Så ska jag ju heja på Anja P så klart! Vilken kvinna!!!

Fridens liljor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: