Vardagar och fredagsmys

POTATISBULLAR, JA DET TAR VI

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag och varvar ned. Helgen har börjat!

Den här veckan har varit hysterisk. Jag har sååååå mycket på jobbet att det till och med känts lite övermäktigt. Men nu är det lugn och ro som gäller!

Idag satt jag hemma och jobbade, just för att få arbetsro.

Mitt i allt kaos är jag så glad att jag har en bra chef! Nej, jag tror inte att hon läser bloggen så jag försöker inte vara inställsam (hade i och för sig skrivit detta vilket som, bra människor förtjänar att få veta att de är bra). Hon är precis så som man önskar att en chef ska vara och vi kan ha en väldigt öppen dialog vilket jag verkligen uppskattar. Så är det!

Idag har jag shoppat från Gangstars nya kollektion till Leo och Lovis. Det var inte så mycket roliga saker som jag trodde att det skulle vara. 2 guldkorn hittade jag dock.

Till Lovis

Till Leo


Nu ska jag måla målarbok!

Fridens liljor på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: