Vardagar och fredagsmys

AAAHHH HELG

Kategori: Allmänt



Det är så skönt med helg. Jag skulle verkligen kunna tänka mig att ha det oftare.

Igår var Emelie och Niklas hemma hos oss på middag. Det var supertrevligt att ha dem här. De är ju helt och hållet människor i vår smak. Emelie är gravid och i juni kommer deras lilla. Hennes mage är såååå gullig.

Igår var jag och Lovis i Kista och kollade bio och fönstershoppade lite.
Jag är så glad att Lovis gillar att kolla kläder. Igår hitade hon en svart paljettkavaj på H&Ms barnavdelning och hon blev helt lyrisk.
"Mamma det är PRECIS en sån här som Amy Diamond har!!!"
Så fick hon prova och hon kände sig så het. Mallade upp sig mot andra barn som gick förbi. Min gullunge. Hon ska få den i födelsedagspresent tror jag minsann!

Vi såg "Alvin och gänget 2" och sisådär en två timmar EFTER att bion var slut då trillade myntet  ned för Lovis och hon fattade att Alvin hette AlVin och inte Albin. Detta trots att jag rättat henne varje gång hon sa fel.

Idag ska Christian jobba så jag ska sticka iväg och klippa barnen hemma hos min systers fina kompis Steffie. Jag tror minsann att ni ska få lite före och efterbilder senare idag hehe. 

Nu har jag fått tillbaka min kamera och på den låg bl a några söta bilder från Viggos födelsedagskalas.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: