Vardagar och fredagsmys

Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Första hela arbetsveckan på 2010 är avklarad och jag är helt slut! Jag har inte hunnit med (läs tagit mig tid till) bloggandet. Och nu har jag inte en susning om vad jag ska skriva. Det är fredag, jag sitter med barnen framför Let's Dance efter en vecka som innehållit en enorm mängd jobb. Men jag klagar inte. Mitt jobb är lika roligt som vanligt om än intensivt. Kameran ligger kvar hemma hos familjen Busk så inga bilder har producerats heller.

Veckans höjdpunkt:
Att få träffa Niklas och Marie för första gången på riktigt riktigt länge. Det är kul att hooka upp med folk som man inte träffat på länge. Tack för det!

Veckans värdelösaste (om man nu kan uttrycka sig så):
Att just nu känner jag på tok för många människor som befinner sig på varmare breddgrader. Livet är lite orättvist ibland... 

Nu ska jag lösa lite konflikter syskon emellan. Och vänta på att min älskade sambo ska komma hem...

Ha en mysig fredagkväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: