Vardagar och fredagsmys

HARMONI

Kategori: Allmänt



Är ju, som sagt, mitt inne i semesterlugnet så det blir inte så värst mycket sitta vid datorn. Dessutom så gnäller Lovis så fort jag sitter vid den och säger "Neeeeej jag vill inte att du ska jobba!".


Detta blir dessutom ett bildfattigt och ganska så meningslöst inlägg eftersom vi ska sticka till Rikard och Lisas land typ nu. Därefter blir det middag hos syrran så vi har en riktigt mysig dag framför oss. Som alla semesterdagar.


De senaste 2 dagarna har vi bara tagit dagen som den kommer. Det har varit bra att träna på det också. Christian jobbade lite i tisdags så jag var själv med barnen. Vi dissade stranden och åkte och klippte Leo.


"Mamma, jag snackar med frissan" sa han innan och jag bara skrattade och skakade på huvudet. Men sen när han satt där i frisörstolen så började han resonera med henne och jag bara stod och höll med. Tänk att min son vet vad han vill när det gäller en sådan grej. Han blev jättefint och fick grönt i håret så att det skulle matcha hans tröja.


Efter en lunch på Max så åkte vi hem och hängde för att sedan gå ned och ta ett kvällsdopp. Det var mysigt för vi hade hela stranden för oss själva. Vilken lyx det är att bo som vi gör, jag är så glad att vi gör det!

Nu ska vi åka!

Ha en underbar dag! Särskillt Marinette för det är ju din födelsedag idag!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: