Vardagar och fredagsmys

MOLLY MYS

Kategori: Allmänt



Jag har haft min fina brorsdotter Molly hemma hos mig. Igår var hon en riktig ängel och följde med fastrarna på IKEA. Idag jobbade jag först och sedan gick vi till stranden. Efter det gick vi hem och jag sminkade Molly och tog lite bilder på henne. Det var roligt. Så fort Christian kom hem så stack vi iväg bara hon och jag till Solna. Vi kollade i affärer och fikade. Skönt att få lite egentid med henne!



När jag kom hem stack Christian iväg för att kolla fotbollen tillsammans med sina kompisar. Jag och barnen tog med oss mormor och morfar  på en prommis ned till sjön. Barnen badade och sen bar det av hemåt igen. Då hittade vi mängder av smutron. Jag fick härliga barndomsminnen och hjälpte dem att trä på dem på grässtrån.

 
 
Vissa tog snålskjuts med morfar...


Nu ska jag gå och lägga mig!

Godnatt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: