Vardagar och fredagsmys

SEMESTERLUNK

Kategori: Allmänt

Jag har äntligen semester! Det är så sjukt härligt att bara låta dagarna komma och gå utan att känna sig stressad. Vi har fått en fantastisk start på semestern. Idag är första gången jag rör datorn (om man inte räknar de gånger jag satt igång Spotify...). Här kommer en uppdatering av semestern so far.


I fredags var det ju min födelsedag. Då kom mamma, pappa, syster och Marinette med familjer hem och firade lilla mig med fina presenter (TACK!!!) och god grillad mat. En perfekt födelsedag för mig men vad jag var slut på kvällen. Det kändes liksom overkligt att stänga ned datorn och veta att nu kommer jag inte att öppna den på 4 veckor.


Helgen spenderades sedan på underbara Mörkö hos lika underbara Frederic och Carro med barn. Vi badade och softade vilket var en perfekt start på semestern. Leo gjorde jätteframsteg med simningen (tack Frederic!!!).

Sista dagen på Mörkö råkade Christian dyka i vattnet med sina glasögon på sig (trots att både jag och Lovis påminde honom att ta av sig dem...) och så var de helt borta. Nu är nya beställda så jag antar att de kommer att bli hittade igen inom kort bara därför. Som tur var hade vi sparat Christians gamla glasögon i reserv, dessutom var det väl på tiden att han köpte nya.

 

I måndags blev det en spontan tur till Furuviksparken i Gävle tillsammans med Jenny-Marie och Markus. Det var en jättebra park och barnen var väldigt glada och nöjda. Det var en riktigt varm dag så det var perfekt att denna park även hade ett vattenland med bassänger som vi kunde svalka oss i. 

 

 Dagens aktiviteter får jag berätta mer om i morgon för nu är jag helt slut och ska sova.


Godnatt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: