Vardagar och fredagsmys

BLOGGEN LEVER!!!

Kategori: Allmänt


Ja, det var länge sedan jag gjorde ett ordentligt inlägg. Jag har haft en av de mest hektiska perioderna i mitt liv och nu är jag så glad att det är över. Men som vanligt när man har haft en intensiv period så kommer chocken efteråt. Jag har inte fungerat denna vecka. Men sakta men säkert är jag på väg tillbaka till dugligheten. Längtar efter semester och ro nu!


Nu kommer jag inte hålla på och sammanfatta allt som hänt under den här tiden som jag inte har bloggat. Detta av följande anledningar:

1. Ni som läser denna blogg kan jag räkna på mina två händer så jag vet att ni redan vet vad jag har varit med om.
2. Jag orkar dessutom inte
3. Jag har bestämt mig för att se framåt.


En av de roligaste sakerna som jag däremot har gjort var att följa med Leo och hans klass till Skansen. Jäklar vad skojigt vi hade det. Det är ett gäng coola ungar och fröknarna är verkligen bäst!

Det är roligt när man vallar ett gäng med "lantis-ungar" på tunnelbanan. Hälften av dem tycker typ att det är värsta grejen att åka tunnelbana. Man blir helt fascinerad! Jag önskar att jag tyckte att det var så spännande också men jag har liksom passerat det där stadiet sedan en sisådär 20 år.

Det är helt underbart att sommaren är här. Det första tecknet på att det är det är att Christian fyller år den 2 juni. Igår firade vi som bara den (vilket som tur var inföll samma dag som en massa tjejer från ön skulle springa vårruset = en anledning att tacka nej), det var en riktigt mysig dag. Vi rundade dessutom av den med sommarens första dopp. Alltså för barnen. Det kommer dröja innan jag tar mitt första dopp. Jag står ju på stranden och spanar efter läskiga vatten-ormar, som vanligt. Fast jag måste ändå säga att jag har blivit lite mer chill i orm-frågan. Men gräset går jag inte i, det får bli nästa sommar.

 

I morgon är det fredag. Wihoo!!! På lördag ska vi fira Christian så nu ska jag skriva en liten inköpslista. Här ska bakas!

 

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: